niedziela, 20 grudnia 2015

12 WPIS Moja 8 sesja z LPS

                              Cześć kochani!

Dzisiaj wam pokażę moją nową sesje z

trzema LPS :D

Robiłam je na ogródku, gdzie mam dobre

warunki :)

Niedługo mi się skończą miejca, w

których mogłabym robić zdjęcia...

Tylko petki inne ;) czasem inne...

Ok przejdźmy do sesji :))







Wybrałam te, które najbardziej mi się

podobają. Te zdjęcia i może reszta będą

na moim instagramie.


A teraz pokaże wam też zdjęcia z innych

moich sesji :) których tu nie pokazałam.








Jedno z tych zdjęć jest moją profilówką


na blogu ;) może zauważyliście

To wszystko na dziś! Piszcie czy takie

takie wpisy z sesjami mam robić?

Pa ;***


2 komentarze:

  1. Super! ;*
    Extra fotki bardzo mi sie podobaja
    I, tak ja chce " takie takie" notki ;))
    Pozdrawiam ;*
    ~Wercia~ ;)

    OdpowiedzUsuń