sobota, 26 grudnia 2015

13 WPIS Wyszło mi czy nie?

                                                  Cześć wam!

Dawno się nie pisało, ale Święta ;p

Na tym musiałam się skupić! :)

Dziękuje wam za ponad 500 wyświetleń!

Muszę zrobić jakiś specjalny wpis, być może to ten ;3

Może DIY :))

Chciałam to zrobić na specjalną okazję :D

Nie wiem czy się spodoba...

 Wydaje się trudne do zrobienia!

Zrobiłam, ale nie wyszło tak pięknie ja tu!






Ze starbucksa! :33

Mi wyszło takie coś:



Tak, wiem nie jest to najlepsze, ale jest

słodkie :33 Jak dla mnie...

Sorry, że zdjęcia takie niewyraźne :(

To teraz pytania dla was

Wyszło mi czy nie?

Jak tam Święta?

Jeśli chcecie się podzielić ze mną co

dostaliście to proszę :)


Mi się podoba...

Takie proste do zrobienia :)

Tamte ze zdjęcia jest idealne, ale trzeba

się wysilić...


No i to chyba wszystko...

Następnym razem będzie dłuższy wpis :(

Takie krótkie heh...

Mało pomysłów,

Muszę się ogarnąć po tych Świętach,

jeszcze jutro mam gości...

Trzeba wymyślić coś na następny wpis...

Co byście chcieli? Piszcie proszę!

Do następnego wpisu!!! ;***


2 komentarze:

  1. 1. Fajne. Zrobisz post jak to zrobić? A i oczywiście, że Ci wyszło. Zrobisz post jak to zrobić?
    2. Według mnie święta były super :).
    3. Dużo fajnych rzeczy :) . A Ty co dostałaś?
    ~Wisienka~

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra ;*
    Ten kubek jest taki slodziutki <3
    A teraz odpowiedzi na Twoje pytania:
    -tak wyszlo Ci, jest to trudne do zrobieniawiec jest ok. a mi osobiscie sie podoba.....sweet ;)
    -Swieta ok bardzo fajnie szkoda tylko ze tak krotko ;_; no coz jeszcze "tylko" 362 dni :((((((((((((C
    - a co do prezentow to Ty juz wiesz co nieco ;)
    Pozdrowionka ;***
    ~Werciak~ ;)

    OdpowiedzUsuń