wtorek, 1 marca 2016

15 POST Focie :33 hohoho

                                                                Cześć!

Witam po długiej przerwie!

;p Już się tłumaczę ;/

-Szkoła
-Brak internetu
-Rozwijanie zainteresowań

Takie 3 powody, dla których nie pisałam :(

Wybaczycie? ;((

Moja przyjaciółka, też blogerka kazała mi coś napisać xd
Ale ja też sama się zmusiłam i się wzięłam... ;p


Dzisiaj tak od razu focie z aparatu, w końcu ;)

hehe ;33 Dla mnie zdjęcia lps są teraz dużo wyraźniejsze
i aż tak nie muszę się z nimi męczyć jak w przypadku telefonu ;p


 Yhyymm Kto jest boski i stoi na pasku pomieszanym z kamieniami? xD
No kto??? :)
Piszcie w kom. xD

                                                Tajemnicza Sara ;) Nic dodać nic ująć ;3
                                                 Taka...  Taka...   Sarenka :333
                                            Nasza miss Kora :)  Na placu zabaw ;o
                                                                       Ćwiczy na tym czymś ;)
                                            Nie wiem jak to nazwać hmm... :/

                                                           Widzę słońce :O O nie! Rezi mnie! ;(
                                                             xD

                                                 Różowy szalik ;) Męski kolor, bardzo! :)
                                          Czuję wiatr w sierści!!! :D


                                                          -Cześć? ;)  Mogę Cię zjeść? xd
                                                                hym hym
                                                Chyba się uśmiecha co? :D
                                             Fajnie tak na owieczce spać nie? ;)

                                              Wziął sobie ;/ A ja na czym mam spać? :p
                                       Te oczy...  Nie mogłam odmówić ;(
                                                             Niczego nie żałuję :0
                                         Tak słodko śpi z tymi otwartymi oczami xd


                                          Tak z bliska, by móc oglądać jego DUŻE, ZIELONE oczy :O
                                               Oooo... ;33

 Tak, wiem większość zdjęć jest z dogiem niemieckim Masonem ;33

Ale nie mogłam inaczej, on jest taki uroczy ;)

A teraz jeszcze kilka zdjęć 2 z nim oczywiście ;P




                                                        A tutaj ze swą żoną xD Są za młodzi, ale wzięli ślub ;)
Chyba wezmą drugi raz, bo nie robiłam zdjęć! ;(

A co jeśli ich ślub pójdzie w niepamięć? ;(  Muszą być jakieś  pamiątki! Do wspominania! ;)






                                                       Randka w spokojnym miejscu ;**
                                           Gołąbeczki ;) 

Nie pytajcie xD
hehe

Proszę, bez komentarza ;)
Jeśli chodzi o to zdjęcie nie ? xd A tak to komentujcie ;)

                                                I na koniec nasza Anabelle czy tak Daisy
                                          Jak wolicie ;) Jej pełne imię Anabelle Daisy Shorthair ;))


I to na tyle, chociaż jeszcze to za mało, żeby nadrobić :D

Piszcie co o tym myślicie :) Może zrobię więcej takich coś :) xD

Do DIY to talent ma   ta na dole xd  ja nie mam :(   Chociaż zdjęcia są moją mocną stroną :)
Mogę zrobić jakieś opowiadanka, jak tam u moich petków, bo kto wie co się dzieje
między Masonem a Lucy? :* :33 hehe

W najbliższym czasie na pewno ;)

Pozdrawiam wszystkie Blogerki LPS :D I was też czytelnicy :33



2 komentarze:

  1. No narescie! ;)
    Pielny wpis ;D
    Extra zdjatka ! ;)
    I czekam na kolejna notke ;)
    ~Pozderki
    ~Weru$ ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) . Dobrze, że już wróciłaś :) . Ja też czekam na kolejną notkę :) .
    ~Wisienka~

    OdpowiedzUsuń